פִּנְחָס, תקופת ימי בין המצרים

 
מסע הנשמה משול לנסיעה מיעד אחד לאחר.
כדי להגיע ליעד חדש נבדוק את המסלול באמצעות מפה או תכנת Waze.
לא יעלה על דעתנו לנסוע בדרך לא מוכרת, ללא שילוט או הכוונה.
הנטייה האנושית ממגנטת אותנו אל המוכר והידוע.
אנו נוטים להתרחק מחוסר וודאות.
 
בטרם הגענו לכאן בגלגול הנוכחי, הנשמה התחייבה למסע.
לכל אדם דרך אישית וייחודית משלו.
מפת הדרכים להגעה לייעוד הנשמה של כל אחת ואחד
טמונה בשם ובתאריך הלידה ובשעת הלידה,
כמו קופסה שחורה, המכילה את ייעוד הנשמה והפוטנציאל האישי והמקצועי.
המידע כולל את מבנה הנשמה וההתנהלות בזוגיות,
בן/בת הזוג שהנשמה מבקשת,
צמתים המובילים למצבים שבהם הגורל מחייב להתמודד עם שיעורים מסוימים,
חלונות הזדמנות כעת ובעתיד בכל תחומי החיים.
 
המידע מנווט את האדם למימוש הייעוד,
ממש כמו תכנת Waze, במובן הנשמתי,
כולנו יחידה אחת המקבלת הדרכה והכוונה מהיקום בכל רגע נתון.
יחד עם זאת, "הכל צפוי והרשות נתונה",
זכות הבחירה בידינו!

מי שאינו מממש את הבחירה, בוחר בבריחה מהאני הפנימי שלו,
בחירה שעלולה להסתיים בכי-רע.
פסיביות, התכנסות, הליכה אל הלא נודע, בלבול ופחד,
אשר אינם מביאים למציאות החיים אור ואהבה.

הבחירה = לקיחת אחריות.
אנו רשאים להחליט איך לממש את הפוטנציאל הרשום בגורלנו
יצירה של הדרך ממקום בטוח, למרות הספקות והפחד.
 
הרצון להתחבר לאנרגיית הנשמה וההקשבה לתדר הפנימי
מחברים את האדם לתהליך של הרחבת המודעות, התפתחות ותיקון,
לניצול חלונות ההזדמנות ויצירה אמיצה של מציאות טובה יותר כאן ועכשיו!


תקופת יְמֵי בֵּין הַמְּצָרִים = "שְׁלֹשֶׁת הַשָּׁבוּעוֹת":
 
י"ז בתמוז פותח תקופה של שלושה שבועות,
תקופת ימי בין המצרים, הנחתמת ב ט' באב,
היום בו נחרב בית המקדש בגלל שנאת חינם.
   
אלו שלושה שבועות מאתגרים של מהפך בתודעה,
ירידה רוחנית לצורך עליה, שיפור והתקדמות.
האתגר הוא להתגבר על הפחד ולפעול באומץ ובהירות,
צעידה בטוחה יותר במסע החיים, בחיבור לבית הפנימי, בית המקדש האישי,
בהרמוניה עם אנרגיית החיים, השפע, הכח האלוהי והיקום כולו.
 
השד קֶטֶב מְרִירִי:
תקופה זו מאופיינת במתח חשמלי גבוה העלול לגרום סכנה לחיי אדם,
ואינה מומלצת ליצירת התחלות חדשות בחיים.

"מְזֵי רָעָב וּלְחֻמֵי רֶשֶׁף וְקֶטֶב מְרִירִי,
וְשֶׁן בְּהֵמֹת אֲשַׁלַּח בָּם, עִם חֲמַת זֹחֲלֵי עָפָר" (דְבָרִים ל"ב, כ"ד)
 
חז"ל אף הזהירו מפניו:
"לֹא יֵלֵךְ אָדָם בֵּין הַשֶּׁמֶשׁ לַצֵּל, שָׁם שׁוֹלֵט קֶטֶב מְרִירִי,
שֵׁד כָּזֶה, מָלֵא עֵינַיִים, מִי שֶׁרוֹאֶה אוֹתוֹ נוֹפֵל וּמֵת". 
 
ע"פ המסורת היהודית, בתקופה זו נוהגים מנהגי אבלות,
נמנעים מרחצה בים, אכילת בשר, יין, ועוד.
בעדות אשכנז לֹא נישאים בתקופת שלשת השבועות
בעדות המזרח לא נישאים מראש חודש אב ועד אחרי תשעה באב.
בשבוע הנקרא תִּשְׁעַת הַיָּמִים אין נישאים בכל מנהגי העדות.
 
י"ז בתמוז:
י"ז בתמוז מציין את היום בו ירד משה מהר סיני עם לוחות הברית.
ערכן הגימטרי הזהה של המיליה י"ז והמילה "טוב" = 17:
י"ז = 7 + 10 = 17 
טוב = 2 + 6 + 9 = 17
ביום זה יורדת אנרגיה גבוהה של טוב ואור
ותפתח הזדמנות להתחבר לאור הגדול ולקבל הגנה וריפוי.

המילה "מ-צר-ים" מורכבת מהמילה "צר" בתוך המילה "מים", 
דימוי המוביל אותנו אל תעלת הלידה בגוף האשה, 
אשר עוברת צירים כואבים,
ובשיאם, צרה (מלשון "יוצרת") את פרי האהבה, 
המתנה הנשגבת ביותר, שזכתה לקבל מאהובה ומהבורא.
  
ימים של לידה מהמצר הם הזדמנות לטרנספורמציה 
למהות הטהורה של הנשמה, אנרגיית החיים.
לידה מחודשת של האמת הפנימית,
האני, יחסינו לעצמנו ולזולת.
 
האדם נברא בצלם הבורא כנשמה טהורה,
כל אחד הוא שליח של אהבה, הוויה של אהבה
וכשמרגיש ראוי לאהבה – מושך אליו אהבה.
אנשים המביטים על העולם באהבה והרמוניה - תוכם כברם, 
עולמם הפנימי נקי וברור, מסונכרן עם הנשמה שלהם ומשקף אותה.
הם מסוגלים לאהוב את עצמם ואת האחר ללא תנאי,
מקרינים החוצה את האור
ומביאים את הלב, הנפש והרוח להרמוניה עם האלוהי.
 
כל אדם הוא חלק מפאזל אנושי,
הרוקם את היקום כולו.
ישות אחת, אשר סך כל חלקיה מחוברים זה לזה בשלמות ואחדות.
מערכת היחסים שלנו מול עצמנו יוצרת את השפע או המלחמות בחיינו ומחוצה לנו.
עבודה פנימית תאפשר יציאה מהמקום המוכר והידוע, שאינו משרת אותנו עוד,
לקראת מציאות חדשה וטובה יותר לכל אדם בפרט, ולאנושות בכלל.
 
ההבנה שכל אדם הוא חלק מאיתנו ומשקף אותנו
מאפשרת להתעלות מעל שיפוטיות, אנוכיות, תסכול ועלבון
בגישה חיובית המזהה את הנשמה האלוהית באחר,
ויוצרת מחזוריות מופלאה והרמונית של אהבה מהאדם לזולת, ליקום ולבורא,
תוך קבלה מלאה, התחשבות הדדית, חמלה, כבוד ורכות.

פרשת פִּנְחָס:
פרשת פנחס, הפרשה השמינית בספר במדבר, נקראת לפני ימי בין המצרים או בתחילתם.
 
"וַיַּרְא פִּינְחָס בֶּן אֶלְעָזָר בֶּן אַהֲרֹן הַכֹּהֵן וַיָּקָם מִתּוֹךְ הָעֵדָה וַיִּקַּח רֹמַח בְּיָדוֹ" (במדבר כה ז)
רמח = רמ"ח האיברים בגוף האדם.
כפי שנהוג להתפלל ולבקש רפואה שלמה על אדם חולה לכל רמ"ח איבריו ושס"ה גידיו,
הפרשה מגלה כי בעיתוי זה ניתן להטען באנרגיה חזקה של ריפוי,
ומאירה כיצד לקחת אחריות אישית ולהוריד את האור הגדול לחיינו. 

פנחס = נס + פח:
המילה פִּנְחָס יוצרת את המילים נס + פח,
רמז לנס פח השמן, 
ויכולתו של האדם ליצור נס, שישפיע על האנושות כולה.
 
כיצד נצא מהמיצר?
שימו לב למילה רפואה המכילה את המילים אור + פה:
נזכור כי כולנו שותפים בבריאה!
נבחר להקשיב לנשמה באומץ ובהירות, ללא ספק או פחד
בתשומת לב למחשבות ולהתנהגות שלנו.
נבחר בשלום פנימי, אור ובהירות לעצמנו
נטולי מאבקים והקונפליקטים הפנימיים
ונפעל באחדות המחשבה (הראש) והרגש (הלב).
נתחבר לעצמנו ולזולת ברגש חיובי, סובלנות, מסירות ואהבה,
ונהנה מהדרך!
 
נזכור כי הבורא אתנו בכל עת ואנו בטוחים ומוגנים!
נשמתנו, הניצוץ האלוהי, מחברת אותנו לריפוי ואור גדול לעצמנו
ובהיותנו העם הנבחר תפקידנו להיות אור לגויים,
להביס את החושך בעולם = למגר את הטרור !
לכן בימים אלו עלינו לגלות סובלנות למצב הקיים
לפעול באכפתיות הדדית ואחדות איש עם רעהו ועם הבורא.
 
המשיכו להתפלל לשלום חיילי צה"ל ובקשו שלום עולמי.
 
 

לקריאה על אנרגית ומזל החודש לחצו כאן
 
במדבר